Sérült, benyomódott, megkarcolódott páraelszívó

Utoljára frissítve 2019. 12. 05. 10:45

Ha kicsomagoláskor fedez fel sérülést a készüléken:

Azonnal vegye fel a kapcsolatot a márkakereskedővel, és tájékoztassa a szállítás során keletkezett kárról. A márkakereskedő telefonszáma a számlán vagy a szállítólevélen található.

Ne próbálja üzembe helyezni vagy használni a készüléket.

Ha beszerelés után vagy az első használat során vesz észre sérülést a készüléken: 

Vegye fel a kapcsolatot a márkakereskedővel, és tájékoztassa a kárról.

Szervizigénylés:

Amikor felveszi a kapcsolatot a márkaszervizzel, lehetőség szerint nevezze meg az érintett alkatrészt.

Az új alkatrészeket szerezze be webáruházunkból.

Hasznos volt ez a cikk?

Szakszerviz

Válassza Fix áras javítás szolgáltatásunkat! A hibabejelentést követően a javítás fix áron történik, ezért a szakember megérkezését követően Önt nem érik kellemetlen meglepetések.