Támogatás: Vásároljon közvetlenül az AEG-tól

Ajánlott cikkek: Vásároljon közvetlenül az AEG-tól
- Hol találok tartozékokat és alkatrészeket?
- Mennyibe kerül a szállítás és a beüzemelés?
- Hogyan aktiválhatom a garancia meghosszabbítását az új készülékemre?
- Hogyan érhetem el Önöket, ha segítségre van szükségem?
- Mit tartalmaz a Kiterjesztett garancia?
- Kérhetek beüzemelést?
- Milyen fontos teendők vannak a szállítás és a beüzemelés előtt?
- Egyeztethetek előzetesen időpontot a kiszállításra, a beüzemelésre és egyéb szolgáltatásokra?
- Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
- Hol tehetek panaszt?
Keresés a cikkek között
Javaslat kereséshez
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.