Támogatás: Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
- Egyeztethetek előzetesen időpontot a kiszállításra, a beüzemelésre és egyéb szolgáltatásokra?
- Hogyan aktiválhatom a garancia meghosszabbítását az új készülékemre?
- Kérhetek beüzemelést?
- Milyen fontos teendők vannak a szállítás és a beüzemelés előtt?
- Milyen szolgáltatások kapcsolódnak a szállításhoz?
- Mit tartalmaz a Kiterjesztett garancia?
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.