Támogatás: Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
- ÁFA-s számlát kérek...
- Biztonságos a fizetési rendszer?
- Fizethetek céges kártyával is?
- Hogyan kaphatok másolatot a számláról?
- Hogyan módosíthatom a számlázási címet? Kérhetek számlát cég névre is?
- Mennyi idő alatt kapom meg a visszautalt vételárat?
- Mikor lesz megterhelve a hitelkártyám?
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Mit jelent a 20 napos visszavásárlási garancia?
- Nem tudom befejezni a vásárlást. Mit kell tennem?
- Szeretnék többet tudni egy termékről, mielőtt megrendelem. Hol találok részletes információt?
- Szükséges-e ÁFA-t fizetnem?
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.