Támogatás: Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
- A kiszállított termék hiányos. Mit kell tennem?
- A megrendelt termék sértülten érkezett. Mit kell tennem?
- Hogyan adhatom le megrendelésemet?
- Hogyan kaphatok információt a rendelésem állapotáról?
- Honnan fogom tudni, hogy rendben beérkezett a rendelésem?
- Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
- Mennyi idő alatt kapom meg a csere-készüléket, ha a kiszállított termék sérült, hibás vagy nem azt kaptam, amit megrendeltem?
- Módosíthatom a már leadott rendelésemet?
- Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem. Mit kell tennem?
- Nem kaptam meg a megrendelésemet visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
- Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mi ennek az oka?
- Rájöttem, hogy nem ebben a színben akartam megrendelni a készüléket. Hogyan cseréltethetem ki?
- Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket, de nem találom a számlát. Mit kell tennem?
- Törölhetem a már leadott rendelésemet?
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.