Vélemények kezelése

Ellenőrizze a hitelességet

Elkötelezettek vagyunk a hiteles fogyasztói visszajelzések iránt. Független, harmadik fél által működtetett értékelés kezelőket használunk az egyes értékelések ellenőrzésére és moderálására, hogy megakadályozzuk a csalást, a nem megfelelő vagy irreleváns tartalmak megjelenítését. Kérjük, olvassa el az útmutatót a folyamat megértéséhez.

  • Nem válogatjuk össze a tartalmat. Megjelenik minden olyan tartalom (beleértve a negatív véleményeket/alacsony pontszámú (csillag) értékeléseket is), amelyek megfelelnek az vélemény-közzétételi előírásoknak.
  • Nem távolítjuk el a negatív, illetve az alacsony pontszámú (csillag) tartalmakat, ha azok megfelelnek a vélemény-közzétételi előírásoknak.

Az ellenőrzési és moderálási folyamatok ellenére sem tudjuk garantálni, hogy az összes megjelenített véleményt kizárólag olyan fogyasztók írták, akik megvásárolták vagy használták termékeinket, vagy igénybe vették szerviz szolgáltatásainkat. Azokat az értékeléseket, ahol a vásárló igazolta a fentieket, "Igazolt vásárlás" címkével jelöljük. A nem igazolt vásárlóként vagy termékfelhasználóként azonosított fogyasztók által megírt  véleményeknél a „Nem igazolt értékelés” megjelölés látható.

Az elutasítási kódok értelmezéséhez, melyeket az értékeléseket kezelő partnerünk határozott meg, kattintson ide.

Útmutató a vélemények mellett található jelölések értelmezéséhez

Az értékelések mellett különböző jelöléseket talál, amelyek további információt nyújtanak az adott értékelésről:

  • Igazolt vásárlás

    Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik kijelentették, hogy az adott terméket megvásárolták vagy ajándékba kapták.

  • Ösztönzésre írt értékelés

    Ezek az értékelések egy kampány részeként születtek, melyben a vásárlóknak ajándékot ajánlottak fel, vagy nyereményjátékban vehettek részt, ha értékelést írnak.

  • Termék ajánlás

    Olyan vásárlók által írt értékelések, akik ajánlanák a terméket barátaiknak.

  • Felhasználói értékelés

    Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik nem igazolták, hogy az adott terméket megvásárolták vagy használták.

Mitől lesz igazán jó egy értékelés?

  • Őszinte

    Az őszinte véleményére vagyunk kíváncsiak. Írja meg mit gondol készülékéről, és segítse mások döntését a választásban!

  • Gondoljon a többi vásárlóra

    Más vásárlók is olvashatják véleményét. Legyen részletes és szemléletes a leírás. Ön mire lett volna kíváncsi, mielőtt megvásárolta a terméket?

  • Segítsen, hogy még jobbak legyünk!

    A visszajelzése nagyon fontos számunkra, mert így olyan készülékeket tervezhetünk, amelyeket vásárlóink szeretnek. Ossza meg véleményét, így segíthet, hogy még jobbak legyünk.