1. Csatlakoztathatom a mosógépemet a melegvízhálózatra?
Nem javasoljuk, hogy melegvízhálózatra csatlakoztassa. Műszaki paramétereik alapján mosógépeink bebocsátó szelepei akár 65 fokos vizet is képesek kezelni, de a mosóprogramok nem használnak állandóan forró vizet. A forró víz folyamatos használata gyenge mosási teljesítményt eredményezhet. Továbbá, elöl- és felültöltős gépeinket kifejezetten a hideg vizes hálózattal történő használatra terveztük.
2. Miért nem találom a mosógépemet a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.
3. Hány éves a mosógépem?
Megállapíthatja mosógépe korát, ha megnézi az adattáblán szereplő sorozatszámot. Az első szám jelzi az évet, a második és harmadik szám pedig a gyártás hetét. Például az 13500016: a 2001. év 35. hetét jelenti.
4. A mosógépem hibakódot jelenít meg. Mit jelent ez?
A felmerülő problémától függően a hibakódok mást és mást jelenthetnek. Használja a Hibaelhárítót a konkrét hibakód és a megoldás módjának megtalálására.
5. Mit jelentenek a mosógépemen szereplő szimbólumok?
Ha nincs tisztában a készülékén szereplő szimbólumok jelentésével, mindig fellapozhatja a készülékhez mellékelt kézikönyvet. Ha nem találja a felhasználói kézikönyvet, innen letöltheti a digitális változatot.
6. Miért érezhető kellemetlen szag a mosógépemben?
Ezt többféle probléma okozhatja, például döntse el, hogy csatornaszagot vagy égett szagot érez. A lehetséges okokról és a felmerülő problémák elhárításának módját megnézheti a Hibaelhárítóban.
7. A mosógépem nem működik. Kihez fordulhatok, ha a mosógépem javításra szorul?
Ha Hibaelhárítónk segítségével nem tudta elhárítani a problémát, keresse szervizpartnereinket.
8. Hol találhatom meg a mosógépem felhasználói kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.