FONTOS BIZTONSÁGI FELHÍVÁS - AEG FX9
Figyelem! Az Electrolux csoport (az AEG márka tulajdonosa) Magyarországon nem forgalmaz AEG márkanév alatt porszívókat, de előfordulhat, hogy külföldi webáruházból rendelt, vagy külföldön vásárolt készülék itthon van használatban. Ha Ön rendelkezik ilyen porszívóval, kérjük olvasson tovább, és ellenőrizze, hogy az Ön készülékét érinti-e a probléma.
Az AEG arra kéri a bizonyos sorozatszámú AEG FX9 vezeték nélküli porszívók tulajdonosait, hogy ne használják a készüléket egy lehetséges biztonsági probléma miatt.
A probléma a termékben található egyik alkatrész hibájából ered, amely bizonyos körülmények között túlmelegedést idézhet elő, és a porszívó kigyulladását okozhatja. A túlmelegedés komoly kockázatot jelent, tűz keletkezéséhez vezethet, amely átterjedhet a termék közelében lévő gyúlékony anyagokra.
Az érintett termékek tulajdonosait arra kérjük, hogy vegyék fel a kapcsolatot az AEG ügyfélszolgálatával, ahol útmutatást kapnak a termék visszaküldésével, valamint a kompenzációs lehetőségekkel kapcsolatban (pl. a termék cseréje).
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
tel.: 06 1 252 1773 (hétfőtől-péntekig 8-17 óra között várjuk hívását)
e-mail: ugyfelszolgalat@electrolux.com
Amennyiben hétvégén ír ügyfélszolgálatunknak, hétfőn tudjuk leghamarabb megkeresni Önt.
Személyi sérülésről vagy anyagi kárról a mai napig nem érkezett jelentés. Mindazonáltal, mivel az AEG-nek a fogyasztók biztonsága a legfontosabb, nagyon komolyan vesszük ezt a kérdést. Ezért úgy döntöttünk, hogy haladéktalanul visszahívjuk a termékcsalád összes érintett termékét.
A következő modellszámú, PNC számú illetve sorozatszám tartományba tartozó modelleket érinti a visszahívás:
Azt, hogy az Ön készüléke érintett-e a visszahívásban a modellszám, a termékszám (PNC) és a sorozatszám (SN) beazonosításával ellenőrizheti. Ezek az adatok a porszívó portartály egysége mögött elhelyezett adattáblán találhatók.
Mielőtt felkeresi az ügyfélszolgálatot, kérjük készítse elő az alábbi adatokat:
- Modellszám
- Termékszám (PNC)
- Sorozatszám
Ezen információk az adattáblán találhatóak.
Amennyiben Ön rendelkezik a fenti linken szereplő sorozatszámú/PNC számú termékkel, azonnal fel kell függesztenie a készülék használatát, el kell távolítania a töltőállványról, és ki kell húznia a töltőállomás csatlakozóját a fali aljzatból.
Ha a modell és a termékszám (PNC) megegyezik, illetve a sorozatszám (SN) a megadott tartományon belül van, és Önt még nem keresték meg az AEG Ügyfélszolgálatától, kérjük, hívjon minket a következő telefonszámon 06 1 252 1773, ahol útmutatást kap a termék visszaküldésével, valamint a kompenzációs lehetőségekkel kapcsolatban (pl. a termék cseréje egy jelenleg a választékban lévő másik modellre).
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a probléma csak az említett sorozatszámokkal/termékszámokkal rendelkező porszívókat érinti. Az AEG FX9 termékcsalád egyéb PNC számú termékeit ez a visszahívás nem érinti. Más AEG porszívót szintén nem érint a probléma.
Elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségekért, és előre is köszönjük megértését.