Tájékoztató: a Covid-19 koronavírus kapcsán életbe lépett változásokról

Tisztelt Ügyfeleink!

A COVID19 koronavírus kapcsán bevezetett óvintézkedések mellett szolgáltatásaink zavartalanul működnek. Szerződött partnereink az aktuális előírásoknak és ajánlásoknak megfelelően járnak el a javítások alkalmával.

Folyamatosan figyeljük a járvány következtében kialakult helyzetet, és a hatóságok legfrissebb információi, ajánlásai alapján megtesszük a megfelelő lépéseket.

Keressen minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

• Ügyfélszolgálat:
06-1-252-1773
— Hétfőtől - péntekig: 08:00 - 17:00
ugyfelszolgalat@electrolux.com

TERMÉKTÁMOGATÁS

Szerviz szolgáltatások

Amennyiben készüléke meghibásodik, kérjük elsőként minden esetben hívja ügyfélszolgálatunkat, a személyes kontaktusok minimalizálására való törekvés miatt. Számos esetben munkatársaink telefonon is tudnak segíteni a probléma megoldásában, anélkül, hogy egy szakembernek személyesen ki kellene mennie Önhöz.

Munkatársaink és szervizpartnereink egészségének és biztonságának védelme érdekében az Electrolux továbbra is fenntart bizonyos óvintézkedéseket. Ezek kiterjednek az otthonaikban történő helyszíni javításokra, valamint a szervizekben történő személyes találkozásokra (pl. ha Ön megy be egy megrendelt alkatrészért egy üzletbe). A találkozások során munkatársaink továbbra is kerülik a közvetlen érintkezést (beleértve a kézfogást), arcmaszkot viselhetnek, és kérdéseket tehetnek fel az Ön egészségi állapotával kapcsolatban (esetleg javasolhatják a személyes találkozó elhalasztását).

A webshop zavartalanul működik

Vásároljon alkatrészeket, tartozékokat és kiegészítő termékeket háztartási gépeihez. Továbbra is érdemes fokozott figyelmet fordítani a készülékekben használt szűrők tisztaságára (levegőtisztító, páraelszívó, porszívó), melyek segíthetnek egészségesen tisztán tartani otthonában a levegőt.

 

TOVÁBB A WEBÁRUHÁZBA